• HOME PAGE
    • CENTRAL MACEDONIA
      • ΛΟΥΔΙΑΣ
      • CHRISTMASPARTY
      • EASTER HUNT
      • LOYDIAS2
  • ATTICA
    • animal1
    • animal2
    • animal3
  • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • GPSMAROUSI
    • GPSSMYRNI
    • GPSKABEIRIA
    • GPSPLATONOS
    • GPSTHEFLOOR
  • FAQ
mypopup_play
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
FAQ
1037-λουδιας1-17171405009658.png

Η ομάδα της ΜPUplay έκανε το pop up της για 2η  συνεχόμενη χρονιά στο 4ο Περιβαλλοντικό και Αθλητικό Φεστιβάλ Λουδία.🏞️🛶🌳

 

Δημιουργήσαμε μια σειρά οργανωμένων, εκπαιδευτικών και διαδραστικών δραστηριοτήτων με τίτλο

"Θα το μάθεις το ποτάμι Vol.2" για μικρούς και μεγάλους!🙆

1040-20240602134200-17181823979279.jpg
1040-20240602094750-17181823976302.jpg
1040-εικοναviber2024-06-1212-55-01-656-17181862641637.jpg
1040-20240602102603-17181825347762.jpg
1040-εικοναviber2024-06-1212-55-17-451-17181862528437.jpg
1040-videocapture20240612-095128-17181826545341.jpg
1040-videocapture20240602-194112-17181823967147.jpg

Η mypopup_Play μας έδωσε χρώμα για να γίνουμε τρείς μεγάλες ομάδες!

Κάθε ομάδα πέρασε από τις τρείς βασικές δραστηριότητες, οι οποίες μας έδωσαν απίθανες νέες γνώσεις σχετικά με το ποτάμι μας, βιώνοντας παράλληλα μια εντελώς διαφορετική εμπειρία!

 

Ξεκινήσαμε με μερικά παιχνίδια για να μπούμε στο ρυθμό και να μάθουμε τα μέλη της ομάδας μας.

 

Στη συνέχεια, οι ομάδες μοιράστηκαν στις τρείς κύριες δραστηριότητες:

1042-20240602094737-17181829631224.jpg
1042-20240602094657-17181828230637.jpg
1042-20240602134340-17181828503798.jpg
1042-20240602134422-1718182856488.jpg
1042-20240602131248-17181828810707.jpg
1042-202406021312270-1718182879631.jpg
1042-εικοναviber2024-06-1212-56-41-896-17181862519182.jpg
1042-20240602130732-171818287318.jpg
1042-202406021311320-17181828777072.jpg

Η πρώτη ομάδα ξεκίνησε βάζοντας μάσκες και βουτώντας στο "βυθό" του ποταμού. Το διόραμα του βυθού του Λουδία μας έδωσε την ευκαιρία να δούμε τι συμβαίνει κάτω από την επιφάνεια του ποταμού, είδαμε ότι κρύβονται πολλά ψαράκια, αμφίβια, πολλά φυτά αλλά και ρύποι. Τα παιδιά καθάρισαν τον βυθό και διαχώρισαν τους ρύπους. Συζήτησαν για τα είδη ρύπων που βρήκαν τα οποία ήταν κυρίως πλαστικές και μεταλλικές συσκευασίες προϊόντων (κουτάκια αναψυκτικών, μπουκάλια, σακούλες)  αλλά και συσκευασίες λιπασμάτων. Διαπίστωσαν ότι η ρύπανση προκαλείται από εμάς τους ίδιους, καθάρισαν τον βυθό και δεσμεύτηκαν να πετάνε τα σκουπίδια πάντα στους αντίστοιχους κάδους. Επιστρέφοντας στον καθαρό βυθό άκουσαν και τους ήχους από τα χαρούμενα βατραχάκια τα τζιτζίκια και είδαν και τις πάπιες να βουτάνε χαρούμενες.

1044-20240602123341-min-17181834305225.jpg
1044-202406021246510-17181831719741.jpg
1044-20240602124559-17181831706566.jpg
1044-20240602121343-17181831697524.jpg
1044-20240602120823-17181831706474.jpg
1044-20240602121423-17181831705665.jpg
1044-20240602124639-min-17181834304945.jpg
1044-20240602121451-17181831703737.jpg

Η επόμενη ομάδα ξεκίνησε με τα σταυρόλεξα. Χωριστήκαμε σε μικρούς και μεγαλύτερους, όπου οι δεύτεροι στη σκιά από το κιόσκι εκμαίευσαν τις απαντήσεις που ζητούσαν κάνοντας ενεργητική ανάγνωση κειμένου και συζητώντας ομαδικά, μαθαίνοντας έτσι ονόματα διαφόρων πτηνών και ψαριών που ζουν στο ποτάμι μας καθώς επίσης και γενικές πληροφορίες σχετικά με τα ποτάμια.

Ταυτόχρονα, οι μικροί ζωγράφισαν τις απαντήσεις ενώ παράλληλα συζητούσαν με τους εκπαιδευτικούς αποκτώντας μια, ανάλογη της ηλικίας τους, πρώτη επαφή με τις πληροφορίες.

1046-20240602121157-17181836062478.jpg
1046-εικοναviber2024-06-1212-19-17-016-17181840338936.jpg
1046-εικοναviber2024-06-1212-16-17-177-17181840339629.jpg
1046-20240602121122-17181836057429.jpg
1046-20240602121547-17181836073604.jpg
1046-εικοναviber2024-06-1212-15-01-900-17181840340491.jpg

Η τρίτη ομάδα ξεκίνησε με το εργαστήριο χημείας, μια δραστηριότητα με κύριο στόχο την εκπαίδευση και πληροφόρηση των συμμετεχόντων σχετικά με τη σύσταση, τις ιδιότητες και την ικανότητα του νερού να φιλοξενεί ζωή. Ξεκινήσαμε παρατηρώντας τα τέσσερα δείγματα νερού (βρύσης, πισίνας, θάλασσας και του ποταμού Λουδία) και συζητώντας τις ιδιότητες τους, το χρώμα, τη διαύγεια, την ύπαρξη ή μη αντικειμένων κλπ. Έπειτα μετρώντας το Ph των δειγμάτων νερού, ανακαλύψαμε ότι ενώ κάποια μοιάζουν κρύβουν διαφορές! Επόμενο πείραμα «Πλευστότητα», με τους μικρούς μας φίλους να ρίχνουν στα δείγματα φυσικά και τεχνητά υλικά και να παρατηρούν που βυθίζονται και γιατί, αυτό μας έδωσε και μια απάντηση στο γιατί η θάλασσα είναι πιο δημοφιλής για κολύμβηση!

Τέλος, η δραστηριότητα ολοκληρώθηκε με την μέτρηση του διαλυμένου οξυγόνου του νερού, προσφέροντας γνώση όσων αφορά την ικανότητα διατήρησης ζωής σε κάθε κάθε δείγμα, καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι το νερό που είναι ιδανικό για να πίνουμε εμείς δεν είναι κατάλληλο για να αναπτυχθεί ζωή.

1048-εικοναviber2024-06-1213-01-10-616-17181864916783.jpg
1048-εικοναviber2024-06-1212-27-01-345-17181844668695.jpg
1048-20240602125933-17181842107838.jpg
1048-20240602132400-17181842115891.jpg
1048-202406021313480-17181842112415.jpg
1048-20240602130251-17181842090938.jpg
1048-202406021316280-17181842101791.jpg

Όταν και οι τρεις ομάδες πέρασαν και απ' τις τρείς δραστηριότητες,  επόμενο ήταν να τα εφαρμόσουμε όλα αυτά και που αλλού από τα πρόσωπα μας; Πάμε όλοι μαζί στο εργαστήριο του face painting για να βάψουμε ο ένας το πρόσωπο του άλλου (και όχι μόνο) με ζωγραφιές που μας ενέπνευσε η μέχρι τώρα εμπειρία μας στο ποτάμι.

 

Τέλος πριν φύγουμε αφήσαμε με το σωστό τρόπο το αποτύπωμα μας στο ποτάμι,  στο συλλογικό έργο φυσικά!  

 

09850097367-mpu-play-logo-3-16834900080907.png

Μέλος του ομίλου

075500157365-mpu-logo-blue-16834891158306.png

MPU ΙΚΕ  © 2023

All rights reserved.

 

info@mpu.gr

2382 11 11 26